GRUZJA W ZASIĘGU TWOJEJ RĘKI

NAJNOWSZE AKTUALNOŚCI

Ceny tuczników

=== Ceny tuczników – Wyścig do zadowolenia kieszeni! Witamy w fascynującym świecie hodowli trzody chlewnej i ceny tuczników! Jeśli jesteś inwestorem, rolnikiem lub po prostu pasjonatem branży, to artykuł jest

Czytaj więcej »

Relacja z Dni Otwartych

W dniach 18-20 stycznia odbyły się Dni Otwarte naszej nowoczesnej chlewni w miejscowości Jaszkowo w województwie wielkopolskim. Towarzyszyła nam firma Big Dutchman, która w większości wyposażyła nasz budynek między innymi

GRUZJA W ZASIĘGU TWOJEJ RĘKI – tak brzmiało hasło przewodnie organizowanego przez naszą firmę wyjazdu do Gruzji. Z oferty mógł skorzystać każdy klient, który spełnił jeden warunek. Zasady były jasne i przejrzyste. W sumie polecieliśmy w podróż 40 osobową grupą. Kto był z nami może potwierdzić, że Gruzja to to niezwykle ciekawy i piękny kraj, który zachwyca przyrodą oraz zaskakuje kulturą.

Zwiedzanie rozpoczęliśmy od położonego na klifie XIII wiecznego Kościoła Metekhi oraz dzielnicy łaźni siarkowych Abanotubani. Poznaliśmy historię miasta i kolejką linową wjechaliśmy na szczyt cytadeli Narikala. Zajrzeliśmy też do Bazyliki Anczischati – cerkwi gruzińskiego Kościoła Prawosławnego, najstarszej świątyni w Tbilisi, datowanej na VI wiek. Dzień zakończyliśmy spacerem po głównej arterii handlowej miasta Rustaveli Avenue.

Kolejnego dnia wyjechaliśmy w kierunku miasteczka Gadauri. Po drodze była masa atrakcji! Najpierw zatrzymaliśmy się w jednym z najstarszych miast w Gruzji – w Mtskhete – wpisanym na listę UNESCO. Zobaczyliśmy monumentalną Twierdzę Ananuri oraz malowniczą przełęcz Jvari. Następnie przesiedliśmy się na pontony, na ekscytujący spływ 13-kilometrowym odcinkiem rzeki Aragvi. Rafting trwał ponad godzinę, a pokonywana trasa nie należała do stosunkowo prostych. Po dopłynięciu do celu wznowiliśmy autokarową podróż do Gadauri.

Czwartego dnia wjechaliśmy jeepami do położonego na wysokości 2170 m n.p.m. Klasztoru Św. Trójcy. Roztaczał się stamtąd malowniczy widok na najwyżej zlokalizowany lodowiec Kaukazu na górze Kazbegi. Po odpoczynku w hotelu pojechaliśmy na kolację z pokazem folklorystycznym. Niestety nasza przygoda z Gruzją w nocy dobiegła końca.